efjeldse Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hei Vurderer å selge disse felgene, men lurer på hva som er en fair pris her? Slitte dekk (225x45-17), så nye dekk må påregnes. To uten luft, kjenner ikke til tilstanden på dekkene, men felgene er helt greie. Har en mulig kjøper, men vil se an verdien. Mottar selvsagt likevel gode bud. Kan vurdere bytte i noe til E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Uorginale eller ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg er ikke helt sikker. Hvordan ser jeg forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Du kan se hva som står inni felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hva ser jeg etter der da? Det står BMW inni der hvertfall. Og div tall rundtomkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Solgte noen orginale uten dekk for 2000. De var fine, men likevel ikke lett solgte. Så regn ikke med å få stort mere for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ok. Var noe sånt jeg tenkte, så da har jeg et utgangspunkt Finner ikke helt ut hva som skiller uoriginal fra replica her, men det står en del tall på innsiden av felgene. Hvis noen kan være interessert i disse er det bare å sende meg bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/object?finnkode=38573671 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Fikser du billig frakt til oslo området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Tar disse jeg. sendte deg en mail fra annonsen din på finn.no =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Hei De bør hentes siden prisen må opp hvis jeg skal fikse frakt Om de hentes av transportør eller kjøper er det samme for meg Har svart deg på mail boge89. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå