kapiox Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg har en Bmw e46 320, men styggeste endestusen sitter å lurer på å bygge om til m3 Men er det noen som har m3 eksos på uroginal m3? noen som har noe mål eller no å bygge etter, eller må jeg prøve og feile selv ?: ) Noe ala dette ? Må jo selvsagt passe til min 320, 99modell http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /46028.jpg Takk på førehand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har komplett M3 eksos på en 320 E36 og det passer perfekt Eneste på den modellen er at M3 har 2 lamdasonder mens hjernen i E36 i 320 har uttak for 1 Det problemet har du vel ikke på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 e46 m3 har vel ikke reservehjulsbrønnen heller? Så det må vel evt modifiseres rundt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 e46 m3 har vel ikke reservehjulsbrønnen heller? Så det må vel evt modifiseres rundt den? Ja, det er det jeg også tror. Fordi på m3 så er det jo lydpotte der hjulbrønnen er tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har komplett M3 eksos på en 320 E36 og det passer perfektEneste på den modellen er at M3 har 2 lamdasonder mens hjernen i E36 i 320 har uttak for 1 Det problemet har du vel ikke på E46 Okei, får se om deet passer på e46 også, tror ikke det blir noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg er ganske sikker på at du må fjærne reservehjulsbrønnen din for å få på plass et orginalt e46 eksosanlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg er ganske sikker på at du må fjærne reservehjulsbrønnen din for å få på plass et orginalt e46 eksosanlegg.. Okei, takk for svar! Såg gs solgte ein "m3" eksos system, så spørre de om teginger kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har endepotte fra e46 m3 du kan kjøpe Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har endepotte fra e46 m3 du kan kjøpe Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Har litt lyst å ikke bygge om, men skal selvsagt tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå