NeonMuffler Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 hei, har en komplett breifront til e34, som jeg gjerne vil bytte likt mot en smal front. dette vil da si grill, grillramme, panser og det som trengs. panseret mitt har grei rustflekk foran, men ikke noe problem hvis noen skal bytte farge på det. det er sølfarga
Patrick92 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Har komplett smalfront til e34 som vi kan bytte hvis du er intr! eneste er at panseret er rullemalt svart men ellers er det bulkfritt hvis jeg ikke tar helt feil?
NeonMuffler Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 hvor holder du til da? legg gjerne ut noen bilder. så lenge det ikke er rust fra baksiden og ut er det interesant
pitbullblondie Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har komplett smal front, sitter på bilen, fargen er Sterling Silver.
Patrick92 Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Holder til i Trysil i Hedmark:) er ikkeno rust fra undersiden nei, skal få tatt noen bilder i kveld og lagt ut;)
NeonMuffler Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Intr i bytte eller selger du? Mitt står også på bilen. Fargen på min er granit sølv
pitbullblondie Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Legger ut et bilde i tilfelle du er intr i bytte med denne fronten. Har en svart også, Bmw-schwartz 2, mener jeg fargen heter.
Patrick92 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Legger ut bilde hvis du er intr i et bytte:) Har det som er til høyre som er rullemalt eller det som er til venstre som er lakkert rødt:) Grullramma jeg har er grå.
NeonMuffler Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Frister mest med sin pitbullblondie, siden du også er nermest:) hvordan tenkte du gjøre det? Jeg kan la min stå noen dager for bytte
pitbullblondie Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Min er ikke kjørbar nå allikevel pga bytte av bakdempere, så jeg kan demontere panser og front og møte deg et sted, eller hva tenkte du? Har du bilder noe sted, evnt kan du legge ut et?
NeonMuffler Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Skal ta bilder jeg så tar vi det på PM derfra
Markus bimmer Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 solgt?? er int i og bytte har smal front
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå