blackpower Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Trenger og det dekselet som sitter under rattstamen, farge Grå Orginal cd spiller Deksel rundt girspak, må vere det med hull til en vidusheis brytere på hver side, svart farge Svart komplett grill, i fin stand kjøpes konsollen ved hanbrekk og armstøtte ønskes i svart Orginal girkule Konsollen for askebeger
blackpower Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Legger ved et bilde av det dekselet eg trenger, fargen ser dere.
blackpower Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Har org business spiller Bilder og pris
blackpower Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har deksel = gi bud Oki med rette fargen??? Kan gi deg 100kr pluss frakt
blackpower Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har i sort ja Hvis du ser på bilde Yngve så trenger eg grå farget deksel, du har ikke tilfeldigvis det også?
blackpower Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Har org spiller. 500kr Tar den jeg for 600kr inkl frakt, hvis det er greit kan vi ta resten på PM, kontonr ditt og leverings adressen. Kunne du sendt et bilde av den til trulte73@yahoo.no
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har i sort ja Hvis du ser på bilde Yngve så trenger eg grå farget deksel, du har ikke tilfeldigvis det også? Nei, dessverre.
wirrumen Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Jeg kjøpte mitt deksel orginalt fra bmw å ga ikke mere enn 600 eller noe til min E91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå