snorrebmw Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Skal snart ta av understellet på min bil. Ønsker å selge frem og bak stilling. Det er nye skiver( hullborret og slissa) nye klosser.. Rød malte kalippere, nye hjullager. Er pdd. I meget god stand.. Ønsker bud. Har ikke plass til dette i garasjen.. Har også et justerbart understell som kan selges. Helt nytt..
snorrebmw Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Usikker. Skal skrive litt mer om det og sjekke pris..
snorrebmw Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Opp. Står ikke noe på coilovers.. Noen interessenter..?
snorrebmw Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Jeg ønsker bud, som det står høyeste budet selger jeg til.. Men gir det ikke vekk det justerbare understellet.. Kompl. Nye bremser fremme og bak. Coilovers er også helt nye..
snorrebmw Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Har du papirer på det? byr isåfall 1500 Ikke papirer på coilovers nei. Har ikke funnet merket på de enda. Står på bilen anda.
Torminator Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 Hvordan går det med understellet? Har du det enda?
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Jeg bytter til meg denne bilen nå, og alt skal selges. Ta kontakt på min pm Yngve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå