Kiim Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hei folkens, Jeg er på jakt etter AE til bilen min og trenger hjelp! Ønsker 6000k. Har lykter av denne typen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Skal du bare kjøpe ringene? Anbefaler å kjøpe en helt ny innsats! dekslene er limt fast, og lyktene må settes inn i ovnen for å få løsnet dem (og risikoen er stor for at hele driten går) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ja, kun ringene jeg ønsker. Såpass styr ja, noen forslag hvor å handle med linker og evt noen guider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 her kan du se http://forum.e46fanatics.com/showthread ... 0&t=595976 Er mer jobb enn gevinst altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Crap, vet du om noen enklere måte? Hva må til av deler (evt linker) ved å gjøre det på den enklere måten? Ønsker virkelig AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 bytte ut hele greia. men det er jo ganske så dyrt. er sånn det er bare, har samme bil som deg, jeg lot være. Det du kan gjøre er jo å bestille deg "tøffere" pærer til tåkelys og parklys. legge film er jo en mulighet... powerbulbs.com har mye bra. Det finnes enklere måter. du kan ta å bruke en kniv å ta ut dekselet, men sjansen er rimelig stor for at du sprekker opp plastikken, og da hoper problemene seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Crap :/ Har LED pærer i parklysa nå, så ser jo greit ut. Men blir vell noen lykter fra GS da vell.. Men hva hadde sett best ut av: eller Med LED i blinklyset. Annet spørsmål, hvordan er det å hande lykter fra ebay? om jeg da handler over 200kr, må jeg betale toll og moms og den dritten på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert90 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hei. jeg personlig ville gått for de lyktene med led. Jeg har samme lykter som deg, har ikke ettermontert AE. Men folierte lyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert90 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Når du kjøper, be selger om å sende den som gave. 1000,- kr blir grensa da. Jeg personlig syntes LED er blod harry. Så jeg hadde valgt de med bare AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Ingen problem å få til dette:) "bak" lyktene dine i steikoven på 60-80 grader i ca10min.(en lykt av gangen)eller bruke varmluft pistol for og varme opp limen. Så er det bare å ta et stort flattjern å begynne å vippe ut glasset, gjorde dette på min å brukte vell et par timer på begge lyktene, og blei suksess:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Spørsmål, vil det å sette på AE, få den adaptive funsjonen til å ikke fungere lissom? oO Og tenker jeg prøver først og montere AE. Så ///Frode, hadde vært fint om du kunne gitt litt mere detaljert "guide" Men noen som kan være supergreie og finne et sett for meg på ebay, vet ikke hva jeg skal ha. Ser jo CCFL ringer, men er det ikke LED som er bedre da? Og ikke finn det dyreste og ønsker hvit farge (6000k+) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tror ikke det kommer i konflikt med adaptive lys, vanskelig å forklare uten bilder fra jobben, men det bruker å følge med monteringsanvisning på settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tror ikke det kommer i konflikt med adaptive lys, vanskelig å forklare uten bilder fra jobben, men det bruker å følge med monteringsanvisning på settet. ok, satser på at det vil gå greit da. Men noen som kan være supergreie og finne et sett for meg på ebay, vet ikke hva jeg skal ha. Ser jo CCFL ringer, men er det ikke LED som er bedre da? Og ikke finn det dyreste og ønsker hvit farge (6000k+) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå