Gå til innhold

AngelEyes til e46 coupe 03->

Kiim
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du bare kjøpe ringene?

Anbefaler å kjøpe en helt ny innsats! dekslene er limt fast, og lyktene må settes inn i ovnen for å få løsnet dem (og risikoen er stor for at hele driten går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte ut hele greia. men det er jo ganske så dyrt. er sånn det er bare, har samme bil som deg, jeg lot være. Det du kan gjøre er jo å bestille deg "tøffere" pærer til tåkelys og parklys. legge film er jo en mulighet... powerbulbs.com har mye bra.

Det finnes enklere måter. du kan ta å bruke en kniv å ta ut dekselet, men sjansen er rimelig stor for at du sprekker opp plastikken, og da hoper problemene seg opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crap :/

Har LED pærer i parklysa nå, så ser jo greit ut.

Men blir vell noen lykter fra GS da vell..

Men hva hadde sett best ut av:

0x2drmz5x66h29yhoqfk.jpg

eller

2c7kb214fad1arnxxra6.jpg

Med LED i blinklyset.

Annet spørsmål, hvordan er det å hande lykter fra ebay? om jeg da handler over 200kr, må jeg betale toll og moms og den dritten på lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å få til dette:) "bak" lyktene dine i steikoven på 60-80 grader i ca10min.(en lykt av gangen)eller bruke varmluft pistol for og varme opp limen. Så er det bare å ta et stort flattjern å begynne å vippe ut glasset, gjorde dette på min å brukte vell et par timer på begge lyktene, og blei suksess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål, vil det å sette på AE, få den adaptive funsjonen til å ikke fungere lissom? oO

Og tenker jeg prøver først og montere AE. Så ///Frode, hadde vært fint om du kunne gitt litt mere detaljert "guide" :)

Men noen som kan være supergreie og finne et sett for meg på ebay, vet ikke hva jeg skal ha. Ser jo CCFL ringer, men er det ikke LED som er bedre da? Og ikke finn det dyreste og ønsker hvit farge (6000k+) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kommer i konflikt med adaptive lys, vanskelig å forklare uten bilder fra jobben, men det bruker å følge med monteringsanvisning på settet.

ok, satser på at det vil gå greit da. :)

Men noen som kan være supergreie og finne et sett for meg på ebay, vet ikke hva jeg skal ha. Ser jo CCFL ringer, men er det ikke LED som er bedre da? Og ikke finn det dyreste og ønsker hvit farge (6000k+) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...