jorg1s1 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Selger et fullt fungerende og komplett varmeapparatregister til E30 med vifte, panel til dash og alt. Bare å skru fast og koble kontakten i stikket som sitter på siden av rattstammen. Selges til et fornuftig bud
Joher Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Trenger faktisk dette - men hva pris tenker du deg? Har du mulighet å få det sendt?
jorg1s1 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Ser folk selger bare viftene for rundt 500 kr, de er visst ikke så lett å få tak uten skader på skovler og dårlige lagre. 1000 kr for hele driten så skal jeg være fornøyd. Sending er ikke noe problem, koster 170 kr
Bjarte87 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Hei! er det med luftekanaler og alt? Skal ha varmeaparat i min e30, og er på leit etter eit fra e30 evt e34/e36. Har du bilder av slangtilkoblingene for vann evt mål på kor mange mm dei er? Skal kobles på S38b38 motor. Mvh Bjarte åberge 94110808
jorg1s1 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Emne: E30: Komplett varmeapparatregister med vifte Hei! er det med luftekanaler og alt? Skal ha varmeaparat i min e30, og er på leit etter eit fra e30 evt e34/e36. Har du bilder av slangtilkoblingene for vann evt mål på kor mange mm dei er? Skal kobles på S38b38 motor.Mvh Bjarte åberge 94110808 Luftekanalene følger i utgangspunktet ikke med, de sitter jo i dashbordet. Har du ikke dashbord? Du kan få med et dashbord gratis hvor luftekanalene er på plass, men dashbordet i seg selv er ikke mye å bruke siden det er kappet i foran der radio/CD står osv. Når jeg tenker meg om så er de to lufterillene over radio/CD osv kappet bort, men ellers er alt der. Men har du et E30 dash selv så kan du jo bruke de derfra. Kan få målt vannrørene ut fra varmeapparatet. Rørene kan jeg få målt, men er ganske sikker på at det er riktig dim for å koble på S38 motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå