Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har seg slik at min e46 samler vann ved pedalene og har lest at det mest sansynlig er fuktsperra i døra som har løsna eller revna? men hvordan får man av disse dørtrekkene? tenker på at det er airbag osv?

Skrevet

den var til meget god hjelp ;) men engelskkunskapene mine kunne vært bedre ja, hvordan er det me feilkoder på airbag når jeg kobler ifra den ene i føra? leste en plass at man måtte resette feilkoder etter å ha koblet fra airbag?

Burde alltid koble av batteriet når jobber med Airbag, hvis den er av mens du demonterer og monterer får du mest sannsynlig ikke noe feilkode.

Skrevet

den var til meget god hjelp ;) men engelskkunskapene mine kunne vært bedre ja, hvordan er det me feilkoder på airbag når jeg kobler ifra den ene i føra? leste en plass at man måtte resette feilkoder etter å ha koblet fra airbag?

Burde alltid koble av batteriet når jobber med Airbag, hvis den er av mens du demonterer og monterer får du mest sannsynlig ikke noe feilkode.

oki, takker for svar, får prøve morgen da ;)

Skrevet

Er nok fuktsperra som har løsnet ja. Fikset akkurat dette på min egen bil på alle dører. Av med dørtrekk, og kople fra batteriet (med hensyn til airbaggene). Skjønner ikke hvorfor airbag lampa deres begynte å lyse. Du rører jo ikke airbaggen på noen som helst måte? Airbag lampa skal jo ikke lyse fordi man kopler fra batteriet på bilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...