Dal-z Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 heisann noen som har bilder/link til forumtråder til tøffe e9x som ruller på 18 tommere? vurderer 18" til min, men er usikker, føler det kan bli litt smått kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 18" blir ikke for smått. Men bilen blir ganske lav hvis du kjører static.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Her noen bilder jeg hadde på mobilen.. e92'en er på luft fjæring som du sikkert ser.. e90'ene vet jeg ikke. Men alle har 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 18" er rett og slett bare best på e9x.. Men det må være "riktige felger" som passer i 18" til bilen Tenker faktisk på 18" til min egen, men hva vet eg ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 ser jo utvilsomt meeeget bra ut, så lenge bilen er lav nok! men lurer på om bilen faktisk kan bli litt i overkant lav, iom. den er brukt til daglig. er igrunnen lav nok på 19" bare synd utvalget er mye større på 18"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 jeg har tenkt meg 18" til vinteren tror det er fett om du er lav.. men du må være ubrukelig lav med 18" for at det skal se bra ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 må prøve å skru ned bilen når jeg kommer hjem fra jobb om et par ukers tid. står på de originale style 193 felgene i 18" for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Her er nå gamle min med 18 Helt ok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 18" og litt dekk profil, blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Min E91 med 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Min E91 med 18" [ Bilde ] pen bil! 18" og litt dekk profil, blir bra ja, det er det jeg og har god tro på, syns det er tøft med litt gummi på dekka, er ikke noen voldsom fan av masse strekk, selv om det kan være utrolig tøft. Her er nå gamle min med 18Helt ok det. [ Bilde ] looking good! hvilke dekkdimensjoner har du her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Min E91 med 18" [ Bilde ] pen bil! 18" og litt dekk profil, blir bra ja, det er det jeg og har god tro på, syns det er tøft med litt gummi på dekka, er ikke noen voldsom fan av masse strekk, selv om det kan være utrolig tøft. Her er nå gamle min med 18Helt ok det. [ Bilde ] looking good! hvilke dekkdimensjoner har du her? 225/40-18 forran og 235/40-18 bak. 8,5 og 9,5-18 et20. Med felgbeskyttelse bak og ikke forran, da blir strekken så god som lik, og rulle omkretsen er nesten ikke noe å si på. kjører jo samme oppsettet nå, bare 19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 18" å så legg skjermene ned til gummi`n.. er så pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå