Gå til innhold

520i M50b20


Wroan
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge en BMW 520i E34 M50B20 :)

Bilen er i god stand, er noe kosmetiske feil, noen få små bulker og litt rust, men ikke veldig mye :) Bilen er kostet på litt den siste tiden :) Er satt inn 4 seter M5 skinn interiør i den, Fjærbeinsstag, Shortshift (følger med, men ikke montert) Xenon lys i fjern/nær lys, Bytta tenplugger, olje og oljefilter for ca 2 uker siden :)

Bilen kan også selges med JBL stereo anlegg for litt ekstra i prisen (For mere info om anlegget send PM)

Du må regne med noe små fiks med bilen, men ikke noe store greier, bilen er i daglig bruk :)

Om du vil ha bedre bilder av bilen send PM, så skal vi få ordna det :)

Om du har noe spørsmål send PM

2ae12cuozg2jzgksuwai.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg rundt 15 000,-

Den har gått ca 220 000. Den har brukt litt olje tidligere, men kjørte en motor rens på den når jeg bytta olje på den, å etter det har den brukt minimalt :) Ikke noe unormalt bruk av vann heller :)

Er noe rust nede ved døra foran på venstre side, på bagasjelokket er det en flekk :) Kan ta flere bilder av bilen senere i dag så ser du det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må fikses? Neste EU? Rust?

Starteren som begynner å bli dårlig ;) Den starter, men burde bli på kosta ny starter :) Neste eu mener jeg er Mai 2013 :) Det er litt rust ja, er ikke snakk om mye, men skal få til noen bilder så kan du se på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...