trasse Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Morn! Da vinteren er på vei med stormskritt og jeg står uten vinterdekk ser jeg meg nøtt i å selge/bytte sommerfelgene mine mot noen brukbare vinterfelger. Felgene mine: 2x :Alu.felg 8,5*18" ET20 GS-Monza 2x : Alu.felg 9,5*18" ET25 GS-Monza Disse er ikke nye, og de er heller ikke polert! Dekkene som sitter på er brukbare men ene felgen må balanseres på nytt. (kan evt gjøres før salg/bytte) Trenger da altså vinter dekk på felg, (over 15") om det er pigg eller ikke har egentlig ikke noe å si så lenge de har greit med mønster og ikke er for gamle..
trasse Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 haster nå... er vel noen som har noen vinterdekk de vill bli kvitt?
Kjexx Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Har jeg.. Om du kommer å henter... Om du er interessert skal jeg ta en titt på de i morgen. Bor i halden. Er forresten til 7 serie de jeg har..
perc Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 haster nå... er vel noen som har noen vinterdekk de vill bli kvitt? Jeg passerer Skedsmo rundt kl 12 i dag og kan eventuelt bytte med deg der... Dette er Ronal 17" femekede felger med innpress for 3-serie el. 5-serie x-drive, så bør/må ha spacere på vanlig 5-er.. Greie piggfrie vinterdekk for kommende sesong. Per C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå