Hans Wilhelm Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 4stk 8*17" 7 eikede felger med 5*120 boltsirkel og ET47 selges. Er verken særlig pene eller helt rette, men BILLIGE. Gi bud! Må hentes i Hokksund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har du noen dårlige dekk å slenge på dem? Trenger billige felger for lagring av bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 viewtopic.php?f=18&t=240795 Eneste utfordringen er at jeg sliter med å få pumpet de, da jeg har for liten kompressor til å få sjokklufteren til å virke fornuftig. Men slenger de gjerne på for deg. Du har vel tilgang til å få pumpet de selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hva skal du ha for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Gi meg ett bud. Jeg skal ikke være vanskelig Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå