Oddey Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Har et sett liggende til bilen min som fulgte med når jeg kjøpte den, jeg skal ha piggfritt da jeg kjører mye i oslo, dekkene er så å si nye. 4500,- kr og settet er ditt, bilder, dekktype og dim kommer fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p-kaill Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Dekkene er nokian hakkapelita, best i test dekkene kort sagt. Helt "nye" dekk som sagt, kjørt bare 20 mil med dem siden nye. Felgene har som sagt sett bedre dager, men med puss og lakk blir dem så å si nye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Kor holde du te hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå