Expansion Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Skal bytte komplett anlegg i bilen, sitter orginalt navigasjon fra før av. bilen er tysk import.. hva burdte jeg ta hensyn til? sitter det orginal forsterker? kan jeg bytte den ut hvis det evt sitter en orginal forsterker? tar i mot alt av tips. har ikke CD veksler i bilen. Har tenkt til å sette inn en Dynavin spiller, men vil helst oppgradere forsterkeren hvis det sitter en der fra før av. har satt in 2x Focal 6,25" + x2 Focal tweeters forran føler ikke at jeg kan spille noe "høyt" uten at det skurrer i høytallerne. (tror dette er fordi det rett og slett er ræva anlegg som sitter der) også lagt inn en ny forsterker på 1500watt klar til 16" sub som skal ligge i bagasjen. Burdte jeg ha kondensator ink i dette? har dette noe med at det kan sitte orginalt forsterker her fra før av? takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Forsterker hvis du har mener jeg er på fører siden bak i bagasjerommet bak stoffet. så hvis du fjerner clipsa til stoffet skal du ha lett tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Expansion Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Forsterker hvis du har mener jeg er på fører siden bak i bagasjerommet bak stoffet. så hvis du fjerner clipsa til stoffet skal du ha lett tilgang. Funnet ut at det er en forsterker under/bak, baksetene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå