Vinland Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hei Noen som har prøvd Gladen ONE 165 i E46 med HK forsterker ? Vil bytte ut front-settet og dette settet virket ganske greit Er ute etter noen P&P, som ikke er for dyre. Forsterker blir ikke oppgradert Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinland Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Noen som har hørt lyden på disse da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Selvom jeg ikka har hørt disse, kan jeg nesten garantere at du blir fornøyd. Gladen blir produsert av Mosconi som er antakeligvis verdens beste merke når det kommer til bilstereo. Men som sagt har jeg ikke hørt disse, og hva du synes trenger ikke stemme med hva jeg hadde syntes uansett. Gladen lager hvertfall ikke noe bæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinland Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Akkurat, det høres betryggende ut, tipper at jeg går for dette settet da. Skal sjekke etter om DynaBel kunne gi meg en demostrasjon av lyden. Men når jeg virkerlig vil høre på godlyd i bilen, så er det bare å skru av stereo og gire ned ett par hakk Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 når jeg virkerlig vil høre på godlyd i bilen, så er det bare å skru av stereo og gire ned ett par hakk Jan Det har du helt rett i Gleder meg noe vanvittig til jeg får tilbake BMW med bensin rekkesekser igjen nå om noen uker, etter å ha kjørt TDS i noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinland Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jepp, rekkesekser er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå