Gå til innhold

E30 M3 EVO (Rune Hansen Motorsport) glassfiber ØK

jorg1s1
 Share

Anbefalte innlegg

Om noen har et E30 M3 EVO kit i glassfiber fra Rune Hansen Motorsport liggende som kan selges billigere enn nytt så er det bare å ta kontakt. Dette er altså det kit'et hvor skjermene er en del bredere enn original M3. Må selvfølgelig være billigere enn nytt og uten skader, tenkte å spare en slant der det er mulig da handlelisten er stor fram til neste sessong. Ellers kjøper jeg nytt... Bør befinne seg rundt østlandet, i hvert fall ikke helt sør, nord eller vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bilen til Jarmund ser jalla ut? :P Vet ikke om han har akkurat dette kit'et, men breddinga er betydelig bredere enn original M3. Det er to grunner til at jeg vil ha EVO-kit:

1. Det er ingen original M3 og jeg synes ikke den trenger å se ut som det heller.

2. Kommer forstilling med mere svingradius etter hvert - ikke like mye som Wisefab, men jeg synes det er sinnsykt stygt når hjulene stikker sånn utenfor som man ser i drifting om dagen. Da er det greit med bredere forskjermer, så kan jeg få ordnet med en forstilling med mer svingradius enn med original M3 bredding - uten at det ser helt balle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å gjøre det over helgen om jeg ikke kommer over noe på bruktmarkedet. Har såppass mye på handlelisten nå at det hadde ikke gjort noe å spare et par lapper her og der hvor det er mulig, så tenkte kanskje at noen hadde et ubrukt kit liggende som kunne selges billiger enn nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...