jorg1s1 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Om noen har et E30 M3 EVO kit i glassfiber fra Rune Hansen Motorsport liggende som kan selges billigere enn nytt så er det bare å ta kontakt. Dette er altså det kit'et hvor skjermene er en del bredere enn original M3. Må selvfølgelig være billigere enn nytt og uten skader, tenkte å spare en slant der det er mulig da handlelisten er stor fram til neste sessong. Ellers kjøper jeg nytt... Bør befinne seg rundt østlandet, i hvert fall ikke helt sør, nord eller vest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Nei, nei nei, ikke evo kitt, ser så jævla jalla ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Synes du bilen til Jarmund ser jalla ut? Vet ikke om han har akkurat dette kit'et, men breddinga er betydelig bredere enn original M3. Det er to grunner til at jeg vil ha EVO-kit: 1. Det er ingen original M3 og jeg synes ikke den trenger å se ut som det heller. 2. Kommer forstilling med mere svingradius etter hvert - ikke like mye som Wisefab, men jeg synes det er sinnsykt stygt når hjulene stikker sånn utenfor som man ser i drifting om dagen. Da er det greit med bredere forskjermer, så kan jeg få ordnet med en forstilling med mer svingradius enn med original M3 bredding - uten at det ser helt balle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Er jo bare å snakke med Rune.. Han laget et kitt til meg for 2 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Kommer til å gjøre det over helgen om jeg ikke kommer over noe på bruktmarkedet. Har såppass mye på handlelisten nå at det hadde ikke gjort noe å spare et par lapper her og der hvor det er mulig, så tenkte kanskje at noen hadde et ubrukt kit liggende som kunne selges billiger enn nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Er ikke Runa Hansen skjermer på Jarmund sin, og ja, den er den eneste bilen som er kul med brie skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Muligens gira. Si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grhansen90 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Jeg har helt ny laget E30 m3 evo widebody baksjermer og framskjermer. Klar til henting får alt for 2000 kr. Jeg er forresten sønnen til Rune Hansen. som dreiv med Glassfiber før. nå er det jeg som har tatt over. Hentes i Elverum. kontakt meg på tlf: 93486839 Mvh Glenn-Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå