Gå til innhold

E30 M3 EVO (Rune Hansen Motorsport) glassfiber ØK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen har et E30 M3 EVO kit i glassfiber fra Rune Hansen Motorsport liggende som kan selges billigere enn nytt så er det bare å ta kontakt. Dette er altså det kit'et hvor skjermene er en del bredere enn original M3. Må selvfølgelig være billigere enn nytt og uten skader, tenkte å spare en slant der det er mulig da handlelisten er stor fram til neste sessong. Ellers kjøper jeg nytt... Bør befinne seg rundt østlandet, i hvert fall ikke helt sør, nord eller vest.

Skrevet

Synes du bilen til Jarmund ser jalla ut? :P Vet ikke om han har akkurat dette kit'et, men breddinga er betydelig bredere enn original M3. Det er to grunner til at jeg vil ha EVO-kit:

1. Det er ingen original M3 og jeg synes ikke den trenger å se ut som det heller.

2. Kommer forstilling med mere svingradius etter hvert - ikke like mye som Wisefab, men jeg synes det er sinnsykt stygt når hjulene stikker sånn utenfor som man ser i drifting om dagen. Da er det greit med bredere forskjermer, så kan jeg få ordnet med en forstilling med mer svingradius enn med original M3 bredding - uten at det ser helt balle ut.

Skrevet

Kommer til å gjøre det over helgen om jeg ikke kommer over noe på bruktmarkedet. Har såppass mye på handlelisten nå at det hadde ikke gjort noe å spare et par lapper her og der hvor det er mulig, så tenkte kanskje at noen hadde et ubrukt kit liggende som kunne selges billiger enn nytt

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...