morgan93 Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 som topic sier så har jeg en 740ial som bare går på 7 av til noen som veit å dette kan komme ? på får hånd stor takk, mvh morgan b
morgan93 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 som topic sier så har jeg en 740ial som bare går på 7 av til noen som veit å dette kan komme ? på får hånd stor takk, mvh morgan b er en e32 1988 mod vis det har noe å si.
mknard Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 har du sjekket coiler og tennplugger/ledninger?
morgan93 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 ja den som stod i skotselv ja klarte ikke å se den gikk så billig, å hatt lyst på en sånn altfor lenge så endelig en til en meget fin pris som trengte litt stell akkurat passe for meg har ikke sjekket så mye da jeg kom hjem med den i går ikke rukket no sæli hehe, men takk for svar da skal jeg begynne med å sjekke det der først å fremst:) veit du evnt hvor man kan få kjøpt nye coiler til en fin pris ?
mknard Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 hadde lyst å hente denne i helga, men gratulerer med sikkert fin bil:) er samme coilene på den motoren som på m50 motorene så de er nok overalt. koed er sikkert bra:)
morgan93 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 da var du litt forsein hehe:) men jo takk er jo såklart litt småtteri rundt om som ikke var beskrivd i annonsen men men er bare små fiks:) å da har muligens liggende takk for svar:)
morgan93 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 bilen ble desverre solgt pga litt stiv forsikring å skolegang men den lever hos enn kammerat av meg så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper den tilbake etterhvert få han til å poste en kommentar her inne når han finner det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå