///M_stian Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Kristian H. Foss skrev: Kult prosjekt, liker dine planer! Skal følge med her. Mvh Takk, ganske spenstig den e28'en din å Pedi skrev: 7 dager? Hehe, jeg regner ca like mange måneder mellom hver gang Hehe:) må lade opp til vinteren for da blir det skruving hver helg
///M_stian Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 taxibjørn skrev: E28 Er tingen !! Stemmer det ja:)
joachim sørlie Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Hver gang jeg bare skumleser postene nedover og kommer til denne tror jeg det alltid står sørlies e28.. Men det er sikkert bare ønsketenkning fra min side bare stå på og bli ferdig, e28 er Gromt!
///M_stian Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 joachim sørlie skrev: Hver gang jeg bare skumleser postene nedover og kommer til denne tror jeg det alltid står sørlies e28.. Men det er sikkert bare ønsketenkning fra min side bare stå på og bli ferdig, e28 er Gromt! Hehe, ganske så likt ja:p e28 som er bil:)
vegardk Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Slenger meg på her:) er ikke bare det at bilen er fin å se på, men sinnsykt god å kjøre også
///M_stian Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Da var bilen eu godkjent med null feil:D så nå er den klar for vinterlagring
Freddygp Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Fint at dere sveiser rust, men ta dere nå tid til å slipe ned sveisene innvendig også, det ser jo så mye bedre ut:-)
///M_stian Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Freddygp skrev: Fint at dere sveiser rust, men ta dere nå tid til å slipe ned sveisene innvendig også, det ser jo så mye bedre ut:-) Var egentli bare sånn fort gjort det der, skal gå over å ta alt i vinter:)
HagenJR Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 ///M_stian skrev: Freddygp skrev: Fint at dere sveiser rust, men ta dere nå tid til å slipe ned sveisene innvendig også, det ser jo så mye bedre ut:-) Var egentli bare sånn fort gjort det der, skal gå over å ta alt i vinter:) Hvorfor ikke bare gjøre det bra med engang? Har det ikke en tendens til å bli slikt når det først er gjort slikt?
///M_stian Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 ///Mordi skrev: ///M_stian skrev: Freddygp skrev: Fint at dere sveiser rust, men ta dere nå tid til å slipe ned sveisene innvendig også, det ser jo så mye bedre ut:-) Var egentli bare sånn fort gjort det der, skal gå over å ta alt i vinter:) Hvorfor ikke bare gjøre det bra med engang? Har det ikke en tendens til å bli slikt når det først er gjort slikt? Skulle bare få det tett til eu..
///M_stian Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Da er det vel på tide med en update igjen, satte bort bilen til vinterlagring igår. Begynte å demontere litt sånn smått idag, var ikke så ille som jeg trodde mtp rusta i motor rommet:) meeen blir litt å henge fingra i uansett:p noen bilder til folket:p Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå