lars y Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Hei, I går slutta brått begge frontlysa å fungere samtidig, parklysa og fjernlysa fungerer enda. Har sjekka pærene og sjekka sikring 16 og 41 til 'light module' og ingen av de hadde gått. Det er en 523 1996 model Noen som har tips til hva jeg kan sjekke eller gjøre? Takker
a100abt Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Mistenkelig likt om lysbryter tar kveld. Evt rele om det er rele på kretsen. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
lars y Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 hmm, jeg tror ikke ikke det siden vist jeg har på fjernlysa og skrur bryteren til park eller av så skrur lysa seg av, men fjernlysa fungerer når lysbryteren står 'på'
a100abt Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 hmm, jeg tror ikke ikke det siden vist jeg har på fjernlysa og skrur bryteren til park eller av så skrur lysa seg av, men fjernlysa fungerer når lysbryteren står 'på' Dette er nok delt opp i forskjellige kontaktpar, så en ting kan funke men ikke en annen... Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
lars y Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 aha, skal teste med en ny bryter da, takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå