Vulturous Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Har et par kjappe spørsmål. Lurer på om noen kan anbefale noen greie og billige steder å handle luftmassemåler, girkassefester/motorfester og en ny sluttpotte. Trenger ikke et helt effektanlegg liksom, vil bare en litt grovere lyd. Hadde en 320 med DTM potte, den var det veldig fin lyd i men den ser jo ikke så bra ut. Vil helst ha bare to rette stusser, ikke noe skrå-greier. Tok også en diagnose og fant ut at luftmassemåleren var grunnen til at bilen min går litt ujevnt på tomgang noen ganger, så denne må jeg også ha ny. Mulig jeg handler brukt av noen her, men ny er jo greiest. Men dette er jo svindyrt i Norge men har funnet noen rimelige noen på ebay, men er det noen som vet akkurat hvilken jeg skal ha? Det siste problemet mitt er en voldsom risting i girspak i 1, 3, og 5 gir. Det er kun risting når man gasser, men voldsomt irriterende. Har vel nesten kommet frem til at det er girkassefester (regner ikke med det er motorfester selvom noen her har foreslått det også, da den kan være litt vanskelig å få i diverse gir noen ganger om jeg står stille). Hvor får jeg tak i dette, og hvor mye jobb er det å bytte? evt. på verksted. Takker for alle svar. Forresten er det ingen hindring om det tar et par uker å få tak på delene, da jeg ikke får penger før om et par uker uansett. Så ebay funker fett
jojr Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 LMM har jeg kjøpt brukt på finn til et par biler, som har vært billig og greit
D.Toft Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 gjør som meg, vekk med bakpotte, overgang fra 2" til 2.5" og rake rør rett i en dobbel 80mm endestuss...
Vulturous Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 LMM har jeg kjøpt brukt på finn til et par biler, som har vært billig og greit Har fått tilbud om å kjøpe noen brukt til en fin pris, men da uten at de er helt sikre på at den funker som den skal... Men får tråle finn
Vulturous Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 gjør som meg,vekk med bakpotte, overgang fra 2" til 2.5" og rake rør rett i en dobbel 80mm endestuss... Hehe, det høres absolutt spennende ut Grei lyd da eller? Forresten, har originalfanger nå, er det mulig å kutte ut hull til endestuss i denne og få det til å se pent ut? Eller burde jeg investere i ny?
D.Toft Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 meget grei lyd ja. jeg har og org bakfanger.
Vulturous Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 ingen som har peiling på dette med girkassefestene? er vel det som haster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå