Gå til innhold

...


e30vennen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

hei er det noen som er flink med pc der ute har en ide serru:)

iden min er da og sette sånne e46 gtr buer breddere uten på e30 m3 bredderne grunnet wisefab hva mener dere:) kan noen lage en sånn bil i noe program og dele den her så jeg får se åssen det blir ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er det noen som er flink med pc der ute har en ide serru:)

iden min er da og sette sånne e46 gtr buer breddere uten på e30 m3 bredderne grunnet wisefab hva mener dere:) kan noen lage en sånn bil i noe program og dele den her så jeg får se åssen det blir ??

Kvar sin smak men sånne superbreie breddere på E30 framme er veldig lite kult utsjånadsmessig, da er det bedre å heve bilen litt spør du meg...Evt space skjermen ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
M20 i rette hender holder i massevis, derimot i sånne hender som mine blir det litt å skru på :P , får den ein riktig turbo er dei meget bra respons i også.

Det kan til tider vere vanskelig og få vippearmer til å holde men så lenge man holder seg på eit triveleg turtall, dvs 7000rpm med forsterka vippe armer så holder dei :)

Kjøling er også eit problem til tider men da har jo Volvo vifter som duger meget bra så lenge man har kåpa i tilegg :)

om du kjøper et steg3 ventilfjær kit til 3600 på pure-pf så holder løfterne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M20 i rette hender holder i massevis, derimot i sånne hender som mine blir det litt å skru på :P , får den ein riktig turbo er dei meget bra respons i også.

Det kan til tider vere vanskelig og få vippearmer til å holde men så lenge man holder seg på eit triveleg turtall, dvs 7000rpm med forsterka vippe armer så holder dei :)

Kjøling er også eit problem til tider men da har jo Volvo vifter som duger meget bra så lenge man har kåpa i tilegg :)

om du kjøper et steg3 ventilfjær kit til 3600 på pure-pf så holder løfterne..

Riktig, eg kjøyre Volvo 960 turbo vifta med kåpa. Den laga jo storm i motorrommet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...