Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, selger bilen min grunnet rundvelt (halv runde, "landet" på taket) og har ikke tid/råd til å fikse opp igjen.

Så selger den i håp om at noen gir den nytt liv eller at den gir nytt liv i en annen bil!

Er ikke helt sikker på hva som er inntakt, i og med jeg har bare sett kjapt på den et par ganger, etter jeg fikk lagra den og dro på sjø.

Men ihvertfall, knust frontrute, venstre siderute framme og bakrute.

liten bulk i taket bakerst til høyre, skader i front og på sidene.

venstre speil knekt av, i og med det var den siden som den rullet over på.

har ikke så mange/gode bilder, men her er et:

kguO4.jpg

Som dere ser er det skader i front (kom skrensende mot grøfta..)

Hvordan det er med motoren vet jeg ikke, visuelt ser det bra ut, men jeg aner egentlig ikke hva som kan skje med motoren ved rundvelt, men jeg stoppet motoren med en gang jeg veltet.

Skal ta flere bilder når jeg kommer hjem, det er i begynnelsen på November.

Vil helst selge bilen hel, så jeg slipper å sitte igjen med deler jeg ikke får solgt.

Kontakt meg på PM eller på E-post: anders_s_m@hotmail.com

Bor foresten på sunnmøre.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
epost sendt

Har ikke fått noen E-post, sikker på du har skrevet rett?

Aner ikke om det er mulig å få den på veien igjen, da jeg ikke vet hva det er av skjevheter, og det er en bulk i taket bake til høyre.

Har også tatt ut setene, og teppet, da dette var begynt å få en del mygl i seg.

Skrevet

Er skaden registrert hos forsikringsselskap? Kan være intr. i å kjøpe bare karosseriet. Ribb ut de delene du vil, men jeg trenger å vite om dette er meldt inn - med tanke på om den kan være reg. med rammeskjevhet osv. Eventuelt hva er status på bilen? Eu godkjent? Årsavgift betalt for i år?

Mvh Stig

Skrevet
Er skaden registrert hos forsikringsselskap? Kan være intr. i å kjøpe bare karosseriet. Ribb ut de delene du vil, men jeg trenger å vite om dette er meldt inn - med tanke på om den kan være reg. med rammeskjevhet osv. Eventuelt hva er status på bilen? Eu godkjent? Årsavgift betalt for i år?

Mvh Stig

Hadde bare delkasko på bilen, dvs. jeg fikk det ikke på forsikringen. så da er det vell håp?

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...