Wendel Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Heisann! Har over en lengere periode nå hatt tildels kraftig klunkelyd fra diffen min. Dette høres/merkes veldig godt når man går av og på gassen. Diffen sperrer såvidt meg bekjent fortsatt som den skal. Noen som har noe tips om dette kan la seg reparer ved f.eks å shimse den opp eller burde jeg belage meg på å kjøpe ny? Dette gjelder en e36 3l diff. Mvh Erik Wendel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Kansje du har fått det som kalles subframe disaster. Sjekk opphenget til bakstillinga di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Neida, det er ikke subframe disaster, er allerede sveiset inn m3 forsterkninger på karoseriet. Hvis jeg løfter bilen opp på bukk og vrir på hjula hører jeg tydelig klunking inni diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 pinjong lager som har gått eller opphenget til mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå