BmwM46 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Etter jeg byttet hele interiøret i bilen min , kun seter fremme å bak! Etter jeg var ferdig å starta opp bilen vil ikke airbaglampen slutten å lyse :s noen som vet hvorfor ? Vil ha den vekk !! Er i en e46 facelift om det skulle ha noe å bety ! Håper noen har peiling å kan hjelpe meg ! På forhånd takk !
Espen02E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Har du koblet ut neon airbag? Etter jeg gjorde det sluttet ikke min å lyse, er vel slik at man må koble seg på og slette/aktivere den tror jeg.
BmwM46 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Har bare tatt ut setene forran å det var kun de det var kontakt på så regner med det er det som gjør det ? Var en sto kontakt jeg koblet fra å koblet på igjen da jeg satt i de nye stolene så hva er det som gjør det ? Er det airbag i stolene siden jeg kun har koblet fra dem å på igjen å det nå ikke vil slutte å lyse ? Vil ha det vekk !!
BMW Rep Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Sensormatte i setene som registrerer om en person sitter der. Har du skrudd på tenninga mens setene var ute? Evt andre type seter.
BmwM46 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Sensormatte i setene som registrerer om en person sitter der.Har du skrudd på tenninga mens setene var ute? Evt andre type seter. Ikke hatt på tenning når di var ute kun byttet til skinnseter hva må jeg gøre for å få fikset det ?
Kobar Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Sensormatta i passasjersiden er nok defekt. Kjent problem på e46! For å fikse det må du av med trekket på stolen, åpna skumgummi i sitteputa og bytte matta. Den går i stykker igjen såfort du setter kneet i setet.. Alternativet er å kjøpe en "dummy" som plugges på kontakten til passasjerside. Denne kan kjøpes på ebay! Den sensormatta er igrunn bare tull, jobben dens skal registrere om det sitter folk i passasjersetet, og spare airbag på passasjerside under en kollisjon..
flonoen Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Etter at man monterer en slik dummy som du nevner, må det en diagnose til og slette feilkode? Har en slik dummy liggende, da airbaglampen lyser i min også. E36 vel å merke.
flonoen Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-PASSENGER ... 4cff014b5b Ikke akkurat denne listingen, den er borte vekk, men tror det er samme dingsen
flonoen Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Hmm, det videoen var jo grei, kan jo bare stikke ut og prøve det igrunn! Trodde kontakten lå under setet en plass så jeg måtte ut med det omtrent.
BmwM46 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Takker for svar alle sammen ! Da bestiller jeg en dummy ikveld Så håper jeg dette retter problemet ! Takk igjen !
Z1 Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Hmm, det videoen var jo grei, kan jo bare stikke ut og prøve det igrunn! Trodde kontakten lå under setet en plass så jeg måtte ut med det omtrent. ?? video...
BmwM46 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Hmm, det videoen var jo grei, kan jo bare stikke ut og prøve det igrunn! Trodde kontakten lå under setet en plass så jeg måtte ut med det omtrent. ?? video... Gå inn på ebay link så ser du litt nede på siden så har du demovideo
Z1 Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Hmm, det videoen var jo grei, kan jo bare stikke ut og prøve det igrunn! Trodde kontakten lå under setet en plass så jeg måtte ut med det omtrent. ?? video... Gå inn på ebay link så ser du litt nede på siden så har du demovideo Takk, enkelt .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå