Gå til innhold

Airbaglampe lyser ! hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg byttet hele interiøret i bilen min , kun seter fremme å bak! Etter jeg var ferdig å starta opp bilen vil ikke airbaglampen slutten å lyse :s noen som vet hvorfor ? Vil ha den vekk !! Er i en e46 facelift om det skulle ha noe å bety ! Håper noen har peiling å kan hjelpe meg ! :)

På forhånd takk !

Skrevet

Har bare tatt ut setene forran å det var kun de det var kontakt på så regner med det er det som gjør det ? Var en sto kontakt jeg koblet fra å koblet på igjen da jeg satt i de nye stolene :) så hva er det som gjør det ? Er det airbag i stolene siden jeg kun har koblet fra dem å på igjen å det nå ikke vil slutte å lyse ? Vil ha det vekk !!

Skrevet
Sensormatte i setene som registrerer om en person sitter der.

Har du skrudd på tenninga mens setene var ute?

Evt andre type seter.

Ikke hatt på tenning når di var ute :) kun byttet til skinnseter :) hva må jeg gøre for å få fikset det ?:)

Skrevet

Sensormatta i passasjersiden er nok defekt. Kjent problem på e46! For å fikse det må du av med trekket på stolen, åpna skumgummi i sitteputa og bytte matta. Den går i stykker igjen såfort du setter kneet i setet.. Alternativet er å kjøpe en "dummy" som plugges på kontakten til passasjerside. Denne kan kjøpes på ebay! Den sensormatta er igrunn bare tull, jobben dens skal registrere om det sitter folk i passasjersetet, og spare airbag på passasjerside under en kollisjon..

Skrevet

Etter at man monterer en slik dummy som du nevner, må det en diagnose til og slette feilkode? Har en slik dummy liggende, da airbaglampen lyser i min også. E36 vel å merke.

Skrevet

Hmm, det videoen var jo grei, kan jo bare stikke ut og prøve det igrunn! Trodde kontakten lå under setet en plass så jeg måtte ut med det omtrent.

Skrevet
Hmm, det videoen var jo grei, kan jo bare stikke ut og prøve det igrunn! Trodde kontakten lå under setet en plass så jeg måtte ut med det omtrent.

?? video...

Skrevet

?? video...

Gå inn på ebay link så ser du litt nede på siden så har du demovideo :)

Skrevet

?? video...

Gå inn på ebay link så ser du litt nede på siden så har du demovideo :)

Takk, enkelt .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...