Stian_B Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Selger min e46m3 til fordell for familievogn. 2000/2001 mod 103 000miles / 165 000km Manuell Alpinhvit DJ94794 Har kun hatt bilen en kort stund da jeg tok denne i innbytte i min tidligere e30m3. e30n skulle byttes ut i en familiebil og derfor selges også denne så fort etter overtagelse. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37952413 Bilen er godkjent ombygd av bt. Akkurat utført Naf test 4/2-2013 og Diagnose hos bmw den 30/01-2013. Dokumenter medfølger. Resultat av diagnose, feil på abs-sensor v.s framme. Resultat av naf test, Sotede sidevinduer og svakt håndrekk v.s bak. Dette er ting som utbedres fortløpende. Skal også påpekes at kontroløren la spessielt merke til at det var en god gjennomført ombygging og at jobben var gjort veldig bra. Han sjekket sømmer og sveiser godt, da han kjente til "subframe disaster" problemet på disse bilene. Her var det ingenting å påpeke eller antydninger til kommende problem. Han sa at den var veldig strøken og god teknisk stand. Fremstår som meget pen og må sees med de riktige spessifikasjonene for min del, manuell og uten takluke, el skinn og harman kardon lydanlegg, ryggesensor + div. Diverse snaks som: - Carbon detaljer - CSL Bakluke - KW variant 3 innskrevet i vognkort - 19" M6 Felger m/nye dekk Donorbil er en engelsk 05/2001 mod m fult servicehefte. og alt av kvitteringer. Pris antydning 295 000,- Er åpen for seriøse bud og kan diskuteres v hurtig avgjørelse. Går i vinteren Spørsmål besvares her, pm og pr tlf. Stian Bø 48109805
morten325i Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Sku ikje ha løst på bmw e34 m5 å yamaha rx1 turbo snyscooter me over 300hk pluss litt peng i bytte?
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Hvem er det som har bygget denne? Bjanne, her inne.
Stian_B Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Går billig v hurtig avgjørelse, vinterpris
Stian_B Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Fått bud på 275k men takket nei , men går får litt over det ved rask handel
stian-ak Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Stemmer. Porsche byttet du fikk på mail står ved lag. Knallbra familiebørse det:)
Stian_B Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Hehe takker for tilbud men må nok takke nei hehe har du noen finn kode eller ? Så kunne jeg jo kikket
stian-ak Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Jeg har ikke satt den ut, men den ligger jo til salgs på forumet her under annet til salgs:)
Stian_B Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Veldig flott bil, send meg noen fler bilder på mail kanskje, av interiør og motorrom kanskje jeg plutselig blir interesert hvordan maskin sitter i denne ?
stian-ak Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Sitter en 3,4 flat sekser her. Er på sjøen nå, men flere har etterlyst bilder så jeg får tilsendt bilder iløpet av mandag hjemmefra Har ikke noe bilde av motorrom faktisk, det er ikke stort å se inn der akkurat, men de andre bildene kan du få, bare skriv epostadresse så sender jeg. Det gjelder seff alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå