Kekkonen Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Selger et sett med 18" zito milano black felger, kjøpte de nye i våres og brukt en sesong og finnes INGEN kantmerker eller andre skader i disse. De fremstår som NYE uten diskusjon og er KUN 6 mnd gamle. Sitter dekk på som går litt til men kantslitt på innersiden, bør vel byttes engang utpå sesongen neste år men ikke ubrukelig:) Følgende mål og dimensjoner: ET20, fram 8,5x18" og bak 9,5x18". Dekk fram 245/40R18, bak 265/35R18. Grunnet små bolthull på disse felgene, følger det med bolter av typen torx til disse. Dette oppsettet er TüV godkjent til E39, og papirene følger med slik at disse felgene kan skrives rett inn i vognkortet på E39 uten diskusjon med BT. Hjulsettet ligger akkurat nå utilgjengelig så jeg får ikke tatt bilder av de, men legger ut et illustrasjonsfoto av felgtypen. Felgene er like strøkne som bildet viser.... Pris: 6000,- dvs, halvparten av hva hjulsettet kostet med for ett halvt år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Kan evnt ta innbytte i liten veteran campingvogn som er tett og med skilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 opp med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Er det felgene du har hatt på bilen din i tråden din, du selger? I såfall er de annerledes enn de på bildet i denne salgstråden, bare til info Likte de i denne tråden, men ikke de du hadde på bilen din, så må nesten vite det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er det felgene du har hatt på bilen din i tråden din, du selger? I såfall er de annerledes enn de på bildet i denne salgstråden, bare til info Likte de i denne tråden, men ikke de du hadde på bilen din, så må nesten vite det Visst pokker er de feil! ...sorry! Det er de jeg har hatt på bilen som selges...skal se å få bytta bilde om det går.. Takk for at du sa ifra, gikk vel litt fort her når jeg kasta ut annonsen, synd du ikke vil ha de jeg har da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Da var bildene bytta...takk for at du er oppmerksom Custom ...og sløve sløve meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Still for sale...bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 tar opp plass her...bud er lov, men ingen skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Disse er fortsatt til salgs, skal ikke ha de på bilen igjen da jeg har andre planer og stedet de ligger er solgt og jeg må fjerne de ganske straks.... Bud mottas;) Her er bilde av felgene på bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå