Gå til innhold

Trenger du megasquirt? Kan være behjelpelig å lodde dette!

martinwenberg
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier så kan jeg være behjelpelig å lodde datasprut Megasquirt 2. Har loddet dette 1 gang før å alt gikk smertefritt. Har 2 stykker som trenger nå, men bare si ifra hvis du også trenger. Holder til på Fauske i Nordland :) Kan også lage enkel startmap i Tunerstudio.

Kan selvfølgelig være behjelpelig med å veilede andre hvis noen vil prøve seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg ville heller levert sprutet til "megasquirt norge" Mr. Kristiansen oppi finnskogen som har holdt på med dette i 7-8år. Han har lang erfaring med feilsøking, reprasjon og lodding av mange typebokser. Har montert på utallige mange biler fra hedmarken.. OG det er flere som kjenner til han fra forumet her.

Jeg har personlig kjøpt 2stk bokser av han. Han gir også en support fra en annen verden..

EDIT: Brukte ikke du flere månder på å få bilen din i gang? Jeg har sett Mr, Kritiansen lodde sammen en boks, gå ut og montere den for så og faktisk få start på den med mappet han la inn uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg ville heller levert sprutet til "megasquirt norge" Mr. Kristiansen oppi finnskogen som har holdt på med dette i 7-8år. Han har lang erfaring med feilsøking, reprasjon og lodding av mange typebokser. Har montert på utallige mange biler fra hedmarken.. OG det er flere som kjenner til han fra forumet her.

Jeg har personlig kjøpt 2stk bokser av han. Han gir også en support fra en annen verden..

EDIT: Brukte ikke du flere månder på å få bilen din i gang? Jeg har sett Mr, Kritiansen lodde sammen en boks, gå ut og montere den for så og faktisk få start på den med mappet han la inn uten problem.

Hehe ja, klart jeg brukte lang tid men drev jo ikke på med det hver dag. Skrua jo på bilen og la loddingen vente litt osv, så hvis jeg lodder ny nå så går det fort unna. Mr.kristiansen er sikkert mange hakk bedre enn meg, skal ikke si noe på det. Men klarer veldig fint å lodde dette, samt feilsøke. Feilsøking gjør man hele tiden mens man lodder, altså gå over at alt er riktig før man setter strøm på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å tilby hjelp er vel helt feil ettersom noen driver med det samme på et annet nivå?

Gi nå folk en sjanse da! Ikke alle har like meninger, ha det i bakhodet!

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Takk for det. Alltid hyggelig å hjelpe til, å lodding er jeg blitt ganske flink til så er ikke noe problem. Har program og slikt så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...