m535i e28 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 starta 3.5en min her en dag og den gikk som bare det, så skulle jeg starte den neste dag og da ville den ikke starte lenger.. har bensintilførsel og gnist.. pluggene blir iallefall våte. håper noen med litt peiling på dette kan hjelpe meg:) mvh Magnus
evi Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Når jeg hadde samme problem hadde registerkjedet hoppet av Hvis alt er i orden med timingen så må det enten være manglende kompresjon, dårlig gnist eller feil blandingsforhold. Alle eldre ville vel tippet kondens, men vet ikke helt om jeg har trua..
m535i e28 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 hvis jeg gir full gass mens jeg kinner så står den å putrer på ca 1k rpm:P
evi Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Ta av toppdekslet og sjekk kjedet. Tar 10 minutter. Hvis det er i orden, prøv å koble ut luft menge måleren og se hva som skjer da? Kan hende den kan strammes av noen som vet hva de holder på med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå