24vbmw Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg har en motor til Bmw 520i 24v uten jerne å ledningsnett, selges som dele motor. topp er ikke gåend. selges billig, kom med bud:) må henters omgående. står i Nord-Odal ved kongsvinger området:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 hvor mye penge er det snakk om og km stand på motor? er den herja i stykker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 den har gått 350 trur jeg, usikker, jeg kan ikke av bekrefte eller ikke om den er hærjet med, jeg har kjørt med den i 6 timer, i fra ålesund å til dit motoren ligger nå, jeg har bare brukt girkassen til motoren, derfor jeg kjøpte den bilen. er vell olje lekk i bunnpanne pakkningen, det er det eneste jeg veit om. å kjølevifta framma er heller ikke der. kom med bud:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 unnskyld denne motoren har ikke gått mere en 290 å litt, den har ikke rulla 300 000 enda. jeg blanda med den bilen jeg satte kassai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå