Stephan.s Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Har lenge hatt problemer med kjøling i min e39 m52 b25. Har prøvd det meste, uten hell. Men er to ting ved hele greia som er rart; innimellom når jeg svinger brått, kan jeg høre vann renne fra en side av bilen, til den andre. Ett eller annet sted inni dashbordet. Høres ut som det renner helt vannrett, fra ene a-stolpen til den andre. Noen som har vært borti lignenede? Har også en merkelig "surklelyd" i tide og utide fra lufteventilen i passasjerdøra. Høres ut som noe vannholdig suger inn luft. Og før noen spør; nei, har ingen synlig vannlekasje inn i kupeen. Ingen dogging.
Ballder Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Fjern pollenfiltrene og dekslene under dem igjen. Mulig du finner en del vann i brønnene der som igjen rommer bremsekraftforsterker på venstre side og diverse moduler på høyre side.
Stephan.s Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Hmm, det skal jeg jammen gjøre. Regnvann som kan samle seg der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå