Disaster Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hei. Sikler på tillet stoler. Men er 184cm og 100 kg tung. Noen som har prøvd noen stoler? Event andre Carbon stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg tror du blir nødt å prøvesitte stoler selv. For meg som er forholdsvis kort i beina og lang i overkroppen (og framdeles 194cm og 110kg) er bøttestoler en utfordring. Skulder og hoftebredde, samt lengde på ryggen er vanskelige parametre og overføre fra person til person. Jeg prøvesatt MYE stoler før jeg først bestemte meg for mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Og du ente med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Noen andre som veit om noen kule stoler? Lei av og leite Kikka på Porsche 993 gt3 stoler, tillten, recaro pole potition. Mvh mk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Recaro pole position er og anbefale. Har noenlunde samme utvendige mål som deg, og de stolene er de første " bøttestolene" jeg har hatt som er gode både på tur og på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Kikka litt på status ring gt stoler i carbon. Dyrt med fy faen og kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Og du ente med? OMP TRS hvis jeg husker rett. En simpel innstegsmodell slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå