Tore Kn Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Hei, hei! Har nettopp fått igjen bilen fra BMW verksted der det ble byttet begge kamakselsensorene og veivakselsensor. Etter at jeg fikk den igjen har den slitt med tomgangen og liksom "druknet" når jeg ga gass. La så merke til at lampa for lite kjølevæske lyste. Ser med en gang at det har lekt kjølevæske på multireima. Tok av det store plastdekselet foran motor for å se bedre, oppdager da at de har glemt å koble til ledningen til luftmengde måleren. Sliter litt med å se hvor det lekker kjølevæske. Er det noen som har hatt av hele innsugsmanifoilen og alt annet for å bytte veivsensor? og innebærer det noe knotting med kjølevæskeslanger?? (Kan jeg skylde på andre?) Tore
Tore Kn Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Begynner å bli temmelig varm i toppen nå , meg selv altså, selv om det plaskregner. Måtte bare ut i regnet å se om jeg klarte å finne ut noe. Helt avhengig av bilen imorra for å rekke et fly. Fjernet luftfilterboksen for å se bedre, en av slangene til varmeapparatet? var lagt under beslaget som henger på dynamoen og dermed subbet den mot reima/hjulet på dynamoen og dermed blir det hull. I tillegg var som sagt ledningen fra luftmassemåleren ikke koblet til, begge slangeklemmene på slangen mellom luftfilter og spjeldhus hang og slang. Har avtale om å levere bilen tilbake for at de skulle finne ut av tomgangsproblemet, er litt fristet til å sette tilbake feilene å se om de finner ut av det Håper ti omdreininger med vulketeip holder tett i 12 mil.....Er vel ikke akkurat under trykk denne slangen. Tore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå