Pink Panter Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 hei! jeg har nå (etter mye pusling frem og tilbake) kommet frem til at jeg ikke gidder og lete i ledningsrotet i bilen min lenger... den klossmajoren som hadde bilen før meg har laget en ekstra bryter til tåkelysene og laget en egen krets... og jeg (som vil ha mest mulig orginalt) har rivd opp denne kretsen... så derfor lurer jeg på om noen kan forklare (litt enkelt) eller vise bilder, hva som helst. om hvor den orginale tåkelyskretsen ligger på en e34 520i 93 mod. det er ledninger ut av bryteren på dashbordet, og noen avkappede ledninger her og der, så all hjelp taes imot med stor takknemlighet!
Dkarlsen Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 kjøp et rele og koble deg inn på bryteren til grøftelysa, gjorde det på min e36 for leenge siden, men har solgt den så husker dessverre ikke hvordan koplingskjemaet er, men det finner du nokk på nett så legger du kabler fra grøftelys på finest mulig måte i originalt nett viss du får det til, jeg borra opp et hull i torpedoveggen å styrte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå