Gå til innhold

89 mod e30 316 (318is) sedan .,.,.,.,solgt

sigge77
 Share

Anbefalte innlegg

vuderes bytte bort den ny innkjøpte e30 jeg hentes hos hylle på denne siden, når jeg ser at behovet for stv er større., så byttes gjerne i bmw turing.,., noe rust er det desverre, men er overkomlig hvis man sveiser litt.,., sitter en is motor , går helt greit , nylig byttet radiator , eu ok til august 2013.,. nylig montert gulv teppe å intrejør, å bygd om eksos å fjernet kat.,., moro å kjøre ..rust er litt ved støtdemper tårn venstre side, å høyre side ved gulv/torpedo vegg.,., sveiet et hul denne uka på venstre side, så er det to hul på hjul kasse høyre side bak, er ikke så int i salg men bytte i bmw stv.,., km på bil er 286 ,., motor er jeg usikker på ,., bra for rust i gulvet .,.,

38gasflh3wace3lnblnf.jpg

ktglcb2vm7wacrnvahb1.jpg

nwgw79q0ibokamsiqdlb.jpg

kefo56tq14ul9szyx666.jpg

cfg192ng22rvzikx69jc.jpg

xsjjxymgotcepls3o6lt.jpg

m4yygzrvw98vd300mlqt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vuderes bytte bort den ny innkjøpte e30 jeg hentes hos hylle på denne siden, når jeg ser at behovet for stv er større., så byttes gjerne i bmw turing.,., noe rust er det desverre, men er overkomlig hvis man sveiser litt.,., sitter en is motor , går helt greit , nylig byttet radiator , eu ok til august 2013.,. nylig montert gulv teppe å intrejør, å bygd om eksos å fjernet kat.,., moro å kjøre ..rust er litt ved støtdemper tårn venstre side, å høyre side ved gulv/torpedo vegg.,., sveiet et hul denne uka på venstre side, så er det to hul på hjul kasse høyre side bak, er ikke så int i salg men bytte i bmw stv.,., km på bil er 286 ,., motor er jeg usikker på ,., bra for rust i gulvet .,.,

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...