jorg1s1 Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Grått gulvteppe til E30 selges. Kommer fra todørs bil, gulvteppet passer 4-dørs også - utenom den lille teppebiten bak som er annerledes på 4-dørs (vet ikke om de fortsatt passer overens osv, men den delen av teppet har et annet delenr i ETK). Teppet er ikke 100 % strøkent. Det er litt ødelagt (revet) helt øverst mot midtkonsollen på passasjersiden, men dette er framme ved dashbordet og er ganske sikker på at dette ikke synes når teppet er på plass og alt av dashbord og deksler/hanskerom er montert. Har i hvert fall aldri sett den riften før når teppet sto i bilen. Er også sølt noe greier nesten på samme sted, bare at det er synlig. Så ikke dette før jeg skulle ta teppet ut, men kan se hvor lett dette går bort og fjerne det før salg. Tok ut teppet for noen dager siden da jeg driver å ribber bilen og lager banebil. Isolasjonen under kan følge med, ellers blir den kastet. Usikker på pris, si hva du vil gi så skal jeg vurdere det
jorg1s1 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Tar litt for mye plass, kom med bud
jorg1s1 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Har bud på 300 fra atlee, solgt til han om ikke byr over iløpet av kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå