hansol123 Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Hei, har en 98- e39 med 5 trinns automat som har begynt å oppføre seg rart. Skiftet alle fire demperne for noen dager siden uten problemer, og girkassen fungerte helt utmerket før jeg skiftet demperene. men ser ikke helt hvordan dette kan føre til rare girskift. gikk da også over alle varmeskjoldene på bilen. så lurer på om jeg har vært borti noe da. men den girer fint ellers i alle gir men for å få den over fra 3 til 4 må jeg ned i sport og opp i drive igjen og da girer den helt utmerket både opp i gir og helt ned i første. noen som kan hjelpe Mvh Olav
Setromen Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Har akurat samme prob. Er sansynligvis en hjulføler/absføler som er gåen. Lyser abs lampe og antispinnlampe også?
hansol123 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 nei verken abs eller antispinn lampa lyser :S det som er så rart. men det må jo ha skjedd noe da de skftet demperene, og skjekka bilen for rust på undersiden.
Setromen Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Fant du ut hva som feilte bilen din? Jeg har fortsatt samme problem, men har ikke gjort noe for å finne ut hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå