Cum Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hei har problemer med min e36 320 i 1992 problemet er at nærlys fungerer ikke med mindre jeg har på grøftelys, altså på lysbryteren er det først park så nærlys skrur jeg på parklys er det parklys som normalt men skrur jeg på nærlys er det fortsatt bare park, skrur jeg på grøftelys derimot kommer det på nærlys og grøftelys. altså får ikke på nærlys med mindre grøftelys er på. Noen andre som har dette problemet eller om det er en vanelig e36 feil? feilen kom etter ei pære i grøftelysene gikk, har sjekket sikringer og pærer men alt er som det skal være har ikke drivet og koblet noe sjølv, om tidligere eiere har gjort det har jeg ingen kjenskap til. Takker på forhånd. Mvh kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cum Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 er forresten coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Kan være ett relè som har røket. Jeg hadde samme problemet på min e36, jeg prøvde og bytte relè mellom grøftelys og nærlys. Da kom grøftelys på automatisk sammen med nærlys. Jeg dro derfor på huggeriet og henta ett nytt relè til grøftelysene og siden har problemet vært borte. Du kan prøve og sette i ett nytt relè i grøftelysene så ser du fort om det er feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå