Gå til innhold

Bygge om fra trommel til skiver e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha skiver bak på 316'n, har hørt at jeg må bytte noen deler på opphenget bak. Lurer litt på hvor mye som må byttes, er det hele bakstillinga? Kan jeg ta deler/hele bakstillinga fra en 320 å sette på uten modifikasjoner? Må vel også fjerne en ventil på hovedsylinderen, er det noen som har noe utfyllende info om dette, samt hva som må gjøres med håndbrekket.

Skrevet

Jeg spurte om å bytte fra 316i til 325i bakstilling på min E36 her, og den skal jo passe. Så 320 skal passe det også, nå var det skivebremser på min E36 fra før da :) Jeg ville gjort litt om på emnetittelen om jeg var deg :)

Skrevet
Jeg spurte om å bytte fra 316i til 325i bakstilling på min E36 her, og den skal jo passe. Så 320 skal passe det også, nå var det skivebremser på min E36 fra før da :) Jeg ville gjort litt om på emnetittelen om jeg var deg :)

Har endre emnet litt nå :wink:

Skrevet

Skal gjøre det samme, bare bygge om til 328 bakstilling. Må vell legge opp nye bremserør, ledninger osv.

Skrevet

Skal gjøre det samme, bare bygge om til 328 bakstilling. Må vell legge opp nye bremserør, ledninger osv.

Må man virkelig det? kan forstå at man må legge opp ledninger for ABS, men bremserørene går vel om en annen?

Er det forskjell på 320 og 328 opphenget? :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...