Vulturous Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Har en E39 520 sedan som det har dukket opp et litt irriterende problem med.. Jeg kan kjøre, eller stå stille, eller hva som helst, og plutselig forsvinner alt av lys samt at spilleren slår seg av, i 1 sekund, eller kanskje bare et halvt, før det kommer tilbake. Akkurat som om alt bare skrur seg av og på. Det har vært slik noen uker, men først skjedde det en gang i løpet av en uke, nå skjer det kanskje et par ganger om dagen, og noen ganger 3-4-5 ganger etter hverandre med ikke så mange sekunders mellomrom. Altså det er veldig uregelmessig. Må si at jeg skjønner utrolig lite elektro, så her må alt inn med teskje. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Bakstykket på tenningslåsen er eit velkjent problem på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Tenninga di ja. Har vært byttet på min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 sjekka at batteripolene er skikkelig skrudd fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 De sitter godt ja. Faen da, det høres dyrt ut... Kan nevnes at idag kom jeg meg ikke inn i bilen engang! Nytta ikke å trykke på nøkkelen, ei heller å bruke nøkkelen i låsen. Ingen reaksjon. Så jeg var nødt til å kjøre peugeot til skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå