KimR Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hei, Vurderer og bytte alle pærer i bilen til led pærer. Noen som vet om en plass/nettside jeg kan få tak i dette? Lurer også på hvor jeg kan få tak i karbon foliet til listene rundt i bilen. Takker for svar på forhånd. Mvh Kim Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Se dealextreme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Det kan du få kjøpt på bilxtra, koster vell rundt 20kr per ledpære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimR Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Det er ikke noe spesielle pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Nei, jeg har ihvertfall brukt vanlige led pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå