tommy_metallica Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Sjekket nivået i ekspansjonstanken i går og da var den pinnen et godt stykke nedi tanken (da var motoren kald), så jeg fylte på til pinnen var oppe på det max nivået der med gjengene. Når jeg sjekket nivået i dag igjen etter at bilen hadde stått over natten var nivået i tanken langt over max. Pinnen stakk langt over max merket, slik at jeg måtte tømme ut omtrent det jeg fylte på dagen før. Noen som vet hva i all verden dette skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ligger en tråd om dette på bmwccn fora også som går på mulig kondens.. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kondens? Med tanke på at det faktisk gjelder vann og frostveske, så stiller jeg meg totalt uforstående til hvordan kondens er problemet sånn uten å vite noe mer om innholdet i tråden på ccn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Den tråden omhandlet kondens i motoroljen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Meget oppklarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå