trangsrunn Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 fått handla tds! endelig ble det tds på meg,har hatt kjempelyst på det i lang tid og nå fikk jeg tak i en:) den er 80% rustfri men er litt småbulker og riper her og der så den skal hellakeres i løpet av Desember skal bestille senkesett til den men er ikke sikker på hva som blir pent forslag? lykter blir snart handlet inn: Frontlykter Ange Eyes Chrome klarglass,Blinklykter hvite Sotet og Grill Svart, til brede nyrer. har lyst på shadowline baklykter,hva syns du? skulle hatt annen eksos på den,3" fra manifold og 4" dieselstuss,noen som vet om billig eller hvor jeg kan få kjøpt det ? skulle hatt en ok chip også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Grattis med en pen tds! Ang. framlyktene, så ville heller jeg ha kjøpt sorte DE lykter. Mener de er mye penere enn angel eyes, men det er min mening. Eksos: http://shop.klracing.se/sv/artiklar/avg ... 5-boj.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Lakke opp i original farve eller ? Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Så ut som en veldig pen tds! Og høres ut som greie planer. Men som Marjooozz sier så ville jeg personlig droppa angeleyes. Disse kom vel på nyere modeller uten runne lykter for å minnes de klassiske runde lyktene som bmw hadde holdt seg til. Synes eldre bmwer med disse lykten blir seenes litt ut som ugler. Men det er somsagt min menig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trangsrunn Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Takk for det! Skal sjekke litt på lykter,har ikke bestemt meg helt for vilke det blir enda,takk for tips:) Den blir lakket opp i original fargen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 X3 med de andre oppi her. IKKE bytt ut originallyktene og svart grill! Det er en grunn til at BMW laget bilen slik. Bedre å bruke pengene på eksos, chip, senk og gromme felger, som faktisk gjør bilen kulere:) Angående chip ville jeg hørt med TRF-racing her på forumet. Han skviser nok ut litt ekstra i forhold til alle disse store jallachip-firmaene. Ellers så ser bilen veldig fin ut som den er på bildene! Er tds som gjelder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå