Gå til innhold

m50b25 jager no gæli.. HJELP HASTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

har da en m50b25 som jager mer enn no anna rart når den er kald å når den blir varm så ligger den på 3000 rpm ca er en 91 model automat, noen som aner hva dette kan væra ? på forhånd takk :)

Skrevet

hmm ekke helt sikker sjøl, vil tru den ska hoste å harke når jeg kjører å da vis det er luft mengde måleren ? har en kompis som har helt m50b25 så ska ta deler av hans å prøve litt:) sender deg pm vis jeg trenger tomgangsregulator.

Skrevet

Verken luftmengdemåler, lambda eller falskluft fører garantert til at den går ujevnt ved gasspådrag. Bruker dog vesentlig mer bensin. I de fleste tilfeller er det kun på tomgang man merker det. Men hvis du kobler av luftmengdemåleren din så reagerer bilen på det. Altså er det ikke den som er defekt, da hadde det ikke blitt noen forskjell. Så da gjenstår vel i utgangspunktet tomgangsregulator eller lambda. Kan jo hende det er begge deler, lambdaen skader det hvertfall ikke å prøve å bytte. Koster 450,- på biltema, og det er bare å kjøpe med en mutter som passer innpå, i tilfelle det må sveises på ny når den gamle demonteres. Og tomgangsregulator får du sikkert billig her inne, så kjøp Dekkbrenneren sin og prøv det og :) Slike ting finner man ofte ikke ut av før man har prøvd å bytte ut en og en del. Jeg ville byttet begge deler, og så sagt fra i denne tråden hvilken av dem som løste problemet så andre får vite det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...