stefan88 Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 hei, lurer på om noen kan ha noen tips og råd ang en bil som fusker/ikke går reint. turboen røyk etter lang tjeneste 245000, så den ble byttet med en kjøpt fra ebay, kan det ha noe å si? er heller ikke sikker på om dieselpumpa på denne er bytta. men som sakt kom problemet etter turbobytte, alt fungerte helt fint frem til turboen røyk. takker for alle tipps og råd.
stefan88 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 takk, får prøve det. men har det noe å si på om den går reint eller ikke?
stefan88 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 da har jeg bytta veivhusventilasjonsfilteret og gjort ren egr ventilen, men det er fremdeles samme problemet.. ingen som har noe tips eller råd, veit ikke hva jeg skal gjøre lenger. :s
LarsBMW Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Lest av ladetrykket da? Feil trykk gir feil blanding luft/diesel. Sjekket at all vakum er på plass og tett?
stefan88 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 har ikke gjort det ennå nei, skal skaffe meg skikkelig avleseutstyr i morgen. hvor mye trykk skal den ligge på da? alt av vakum er gått over og er tett og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå