Gå til innhold

Bestilt nye luftbelger frå Tyskland for halve prisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå bestilt Nye belger til e39 touringen min.... kom på ca 900 kr pr belg så det er jo billigt... gjenstår det bare og se kor tid jeg får den da,,, om jeg kan anbefale dem til dere andre

Følg med Følg med

:lol::lol:

Skrevet

jepp.. da fikk jeg luftbelgen tilkjørt på døra,,,, bestilte på tirsdag fikk den nå på torsdag, med ups... jeg valgte betaling ved levering.... men dette kaller jeg jammen hurtig service anbefaler dette på det varmeste,,,,,

her er linken

http://www.air-suspension-shop.com/

Betalte 1250 kr med frakt for en belg... og dette kaller jeg billigt

Skrevet

Jeg betalte 1500,- for en luftdempere på Allroad jeg hadde tidligere fra lignende nettside. Jobben med å bytte tok meg 2 timer. Møller skulle ha nette sum av 15 lapper..

Skrevet
Jeg betalte 1500,- for en luftdempere på Allroad jeg hadde tidligere fra lignende nettside. Jobben med å bytte tok meg 2 timer. Møller skulle ha nette sum av 15 lapper..

Er jo komplett galskap på noen bmw deler her I norge,,, og på verksted priser,,, Har en leieboer som jobber på bilverksted,,, får veldigt mye rabatt av han,,,, + at han tar det på kveldstid,, har spart ufattelige tusen på det :D

Skrevet

Slipper nok ikke unna norsk moms. Jeg har bestillt fra england noen ganger og også fått faktura på noe så fint som "utleggsprovisjon", spedisjonsfirmaet har lagt ut norsk mva etc. Men hvis du ikke får krav om å betale mer er jo det gennialt.

Skrevet
Slipper nok ikke unna norsk moms. Jeg har bestillt fra england noen ganger og også fått faktura på noe så fint som "utleggsprovisjon", spedisjonsfirmaet har lagt ut norsk mva etc. Men hvis du ikke får krav om å betale mer er jo det gennialt.

Rekner med at jeg får en suprice I posten om noen dager ja,, Jensemann skal vel ha sitt og..

Men alikevel genialt hvis jeg slipper det :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...