Kneth Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Her er min Bmw 320 touring E36 Gleder meg til jeg får bedre råd, så blir det nok en del som skal gjøres med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tøffe disse touringene! Hvilke planer har du? Men har den ikke tak rails? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Neei denne har ikke det, ble vell levert både med og uten tror jeg. Det første jeg har til plan er og få et skikkelig koilover senkesett, sitter noe billig greier på som er stive som F. Eller så blir det oppgradering av understell, og kanskje motor om jeg har bilen så lenge. Virker ikke som at der er så mange igjenn av disse i god stand så mulig jeg gjør lurt i og holde på den en stund. Har lyst og sette i en 2.5 l med mulighet for turbo Slik den er nå er det oppgraderte bremser, justerbart senkesett på den, er stabstag både bake og fremme på støtdempertårna. Motoren er porta topp på, kvass cam, og chipa + effektanlegg. Inntreør messing så er egentli det ganske strøkent, fult skinn inntreør. Eneste fører stol og ratt som jeg må bytte før det skal bli strøkent Og skjermene fremme er valset, mens bake er de påsveist. Bilen ble nylakkert i 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Denne var flott! ser rimelig strøken ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Takk Takk, skal prøve og få til noen flere bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå