tobbis Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Noen som har tatt ut lyktene sine på E36? Jeg har løsnet alle 5 skruene, og fjernet blinklyset, men lykta vil faen ikke ut! den er løs, men virker som den er rett og slett for stor til at jeg kan få den ut :S Noen som har hatt lignende problem?
wbiter Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 De er trange, men om du tar de ut fra "nyresiden" først skal det gå greit. Kan gjerne prøve å presse lyktene svakt mot blinklysene mens du drar de ut fra andre siden. Når du har fått den ene siden ut skal de gå rett ut. Settes inn på samme måte bare motsatt.
BMW 316i Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 5 skruer? på min 316i var det bare 3, eller 4 da, siden forrige eier mangla en skrue på hvert lys etter det var det bare å løfte, dra og vri litt for å få dem ut
tobbis Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 De er trange, men om du tar de ut fra "nyresiden" først skal det gå greit. Kan gjerne prøve å presse lyktene svakt mot blinklysene mens du drar de ut fra andre siden. Når du har fått den ene siden ut skal de gå rett ut. Settes inn på samme måte bare motsatt. Hva mener du med nyresiden? Skal prøve igjen ikveld etter jobb. Takker for svar btw 5 skruer? på min 316i var det bare 3, eller 4 da, siden forrige eier mangla en skrue på hvert lys etter det var det bare å løfte, dra og vri litt for å få dem ut Ja, har sett endel biler med bare 4 skruer, da den i midten som oftest mangler
wbiter Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Hva mener du med nyresiden? Skal prøve igjen ikveld etter jobb. Takker for svar btw Den siden av lykten som går mot nyrene/midten. Vet jo ikke hvilken side du holder på med så kan ikke si høyre eller venstre. Da blir det "nyresiden" og "blinklyssiden". Anyways, press lyktene mot blinklyssiden og dra de ut og kanskje litt opp (du merker det siden du må lirke litt) fra nyresiden.
tobbis Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Hva mener du med nyresiden? Skal prøve igjen ikveld etter jobb. Takker for svar btw Den siden av lykten som går mot nyrene/midten. Vet jo ikke hvilken side du holder på med så kan ikke si høyre eller venstre. Da blir det "nyresiden" og "blinklyssiden". Anyways, press lyktene mot blinklyssiden og dra de ut og kanskje litt opp (du merker det siden du må lirke litt) fra nyresiden. Aha! Da skjønner jeg! Skal prøve dette ikveld, tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå