BmwKlekko Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Kjøpte meg komplett senkesett tilsvarende som orginal M-pakke senkesett til e36n min. Har byttet bak men har ikke gjort noe fram på bilen enda å grunnet økonomi å lite nødvendig for skifte på min så selger jeg det heller her. Delene er fortsatt i innpakning å er urørt. Betalte 5000 for hele settet å vil ha 3000 for fram settet Bilder kommer senere i dag Send pm vist det er interesse for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlekko Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlekko Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlekko Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlekko Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå