BmwJan85 Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Har stått på en E90. 225/45-17 Yokohama helårsdekk 8 " felg 255/40-17 Dunlop helårsdekk 8,5" felg Dekkene er slitt , vil anta 5mm spor igjen. Det er ikke perfekte , der er noen skader på ene felger som eg har tatt bilde av. Ellers syns eg de ser greie ut. Ser og at det manger noen M emblem på noen av dekkene. Dekkene befinner seg i Stavanger. Gi bud !
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Felgene er 8" foran og 8,5 bak om det er orgnale M-sport felger fra E90/91:)
BmwJan85 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Takk skal du ha Jørgen , det hjelpe faktisk å sjå i felgen Har rettet dette nå. Om ingen vil kjøpe de , er det noen som har en formening hva prisen bør ligge på ?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Dette er nok for ganske mange bare vinterdekkmateriale.. Hadde selv slike på min gamle E91.. Reiv av runflatdekka og kjøpte på piggdek, så e ble vinterfelger.. Nye er de latterlig dyre, men en OK pris her så tenker jeg rundt 5000kr eller noe rundt der, men det er selvfølgelig ikke noe fasitsvar. Det spørs om det i hele tatt er interesse for de.. Om ikke det, så må du vel ned i pris, om du vil kvitte deg med de...
BmwJan85 Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Det er sikkert det den forrige eieren av bilen også har tenkt, men eg er litt meir avhengig av framkommelighet da eg bor litt ugunstig til. Dermed litt usikker på om 255 dekk bak ivertar mine interesser Hvilken dekk dim kjøpte du da , og hadde du noen problemer med å ta deg fram ? Takker for svar hittil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå